FAQ

Bevestigingsemail

Ontvangen van een bevestigingsmail van uw bestelling.
U ontvangt normaal gesproken binnen enkele minuten een bevestigingsmail van uw bestelling op het door u opgegeven emailadres.
Waarom zou ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Als u gebruik maakt van een ander e-mailadres dan die van uw eigen provider zoals “Hotmail, gmail, yahoo” of soortgelijke (gratis) adressen. Deze zien vaak (9 van de 10 keer) het bevestigingsmailtje als Spam, waardoor u dit mailtje in het ergste geval nooit onder ogen krijgt. Spamfilters van uw eigen provider kunnen ook dermate “scherp” staan ingesteld dat uw bevestiging als Spam wordt gekenmerkt.
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Stuur een mailtje naar info(@)folio-contact.nl met als onderwerp “Bevestigingsmail niet ontvangen” via uw normale e-mail adres (voor zover mogelijk en beschikbaar). Vermeld erbij uw naam en wat u besteld heeft en wij zorgen ervoor dat u alsnog uw mail ontvangt.
 

Mijn Account

U kunt zelf aangeven of u een account wilt of niet. Voordelen zijn dat u sneller kunt bestellen, uw eigen gegevens up to date kunt houden, bestelhistorie kunt inzien, facturen kunt uit printen en openstaande rekeningen online kunt betalen, U kunt meedoen met ons Spaarpuntensysteem.

Waar vindt ik mijn account? Rechts boven in de balk vindt u Mijn Account.

 

Verzendkosten Nederland

€ 5,95 vanaf € 35 gratis verzending
Brievenbuspost tegen geldende tarieven postnl
 
Belgie
€ 7,50 vanaf € 55 gratis levering
Luxemburg
€ 10,95 vanaf € 75 gratis levering
 
Betaalsystemen
Er kan bij ons met diverse betaalmiddelen betaald worden.
iDEAL via uw eigen bank
Paypal
Bancontact voor de Belgische klanten
Sofort voor de Duitse klanten
En op rekening.
 

Problemen en vragen
Bij vragen of problemen neem dan even contact met ons op.