FAQ

Bevestigingsemail

Ontvangen van een bevestigingsmail van uw bestelling.
U ontvangt normaal gesproken binnen enkele minuten een bevestigingsmail van uw bestelling op het door u opgegeven emailadres.
Waarom zou ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Als u gebruik maakt van een ander e-mailadres dan die van uw eigen provider zoals “Hotmail, gmail, yahoo” of soortgelijke (gratis) adressen. Deze zien vaak (9 van de 10 keer) het bevestigingsmailtje als Spam, waardoor u dit mailtje in het ergste geval nooit onder ogen krijgt. Spamfilters van uw eigen provider kunnen ook dermate “scherp” staan ingesteld dat uw bevestiging als Spam wordt gekenmerkt.
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Stuur een mailtje naar info(@)folio-contact.nl met als onderwerp “Bevestigingsmail niet ontvangen” via uw normale e-mail adres (voor zover mogelijk en beschikbaar). Vermeld erbij uw naam en wat u besteld heeft en wij zorgen ervoor dat u alsnog uw mail ontvangt.
 

Mijn Account

U kunt zelf aangeven of u een account wilt of niet. Voordelen zijn dat u sneller kunt bestellen, uw eigen gegevens up to date kunt houden, bestelhistorie kunt inzien, facturen kunt uit printen en openstaande rekeningen online kunt betalen, U kunt meedoen met ons Spaarpuntensysteem.

Waar vindt ik mijn account? Rechts boven in de balk vindt u Mijn Account.

 

Verzendkosten Nederland

€ 5,75 vanaf € 35 gratis verzending
Brievenbuspost tegen geldende tarieven postnl
 
Belgie
€ 7,50 vanaf € 100 gratis levering
vanaf 11kg € 15
 
Betaalsystemen
Er kan bij ons met diverse betaalmiddelen betaald worden.
iDEAL via uw eigen bank
Paypal
Bancontact voor de Belgische klanten
Sofort voor de Duitse klanten
En op rekening.
 

Spaarpuntensysteem Folio Contact

Wat is dit spaarsysteem?
Wij zijn als Folio Contact blij dat u bij ons besteld, hiervoor willen we dan ook belonen met ons spaarpuntensysteem. U kunt deze punten gebruiken voor kortingen op nieuwe aankopen. Dus hoe meer punten u verzamelt, hoe meer geld u bespaart.

Wie kan er meesparen?
Iedereen die een account aanmaakt, wordt automatisch ingeschreven voor het spaarsysteem.
Klanten met maatwerk zoals tacklite of bedrukte flipover vallen buiten het spaarpuntensysteem.

Hoe kunt u punten verzamelen?
U kunt op verschillende manieren punten sparen. U krijgt punten voor:
1) Het aanmaken van een account bij uw eerste bestelling: u krijgt hiervoor 10 spaarpunten;
2) Het plaatsen van een bestelling: u ontvangt per bestede euro een spaarpunt.

Waar kan ik mijn gespaarde punten terugvinden?
Bij iedere bestelling die u doet ontvangt u een email met de punten van die bestelling.
Als u ingelogd bent op de webshop, vindt u de gespaarde punten rechtsonder in uw scherm.

Hoe kunt u uw punten inruilen?
Wanneer u 100 punten gespaard heeft, kunt u deze inruilen voor een korting tijdens de bestelling.

Ongelimiteerd sparen
U kunt zo veel punten sparen als u wilt.

Geldigheid
Verzamelde punten blijven 12 maanden geldig.
Wanneer u geen nieuwe punten toevoegt of gebruikt, verloopt de geldigheid van de gespaarde punten.

Punten na annulering
Wanneer u of uw referentie een order annuleert, zullen de spaarpunten afgekeurd worden.

Uitschrijven
Wanneer u niet langer wilt meesparen kunt u contact met ons opnemen.
Met het uitschrijven zullen alle tot op dat moment gespaarde punten worden verwijderd.

Opnieuw inschrijven
Mocht u zich opnieuw in willen schrijven om punten te sparen neem dan even contact met ons op. U zult wel opnieuw moeten beginnen met sparen.

Voorwaarden
– Klanten met maatwerk zoals tacklite ed zijn uitgesloten van het spaarsysteem.
– Per bestelling kunt u maximaal 1 kortingscode gebruiken.
– De kortingscodes zijn niet geldig i.c.m. andere acties.

Problemen en vragen
Bij vragen of problemen neem dan even contact met ons op.